1 januari 1900 om 00:00 Lokaal nieuws

Achterveld- Zaterdag 12 mei zal Muziekvereniging Door Wilskracht Sterk zich weer op originele wijze presenteren. Dit jaar staat de uitvoering in het teken van Cowboys en Indianen. U kunt rekenen op een luchtig en zeer afwisselend programma met muziek en dans welke gevuld wordt door alle afdelingen van de muziekvereniging. Tamboers, Majorettes, leerlingen en de fanfare vullen allemaal een gedeelte van het programma. Het is een uitstekende kans om kennis te kunnen maken met alle facetten van de muziekvereniging welke inmiddels al 77 jaar bestaat. Voor de uitvoering wordt een kleine bijdrage van 4 euro gevraagd in verband met aanschaf van nieuwe muziekinstrumenten en uniformen. De uitvoering zal plaatsvinden in “Ons Gebouw” bij partycentrum de Roskam. Zaal open: 19.30 uur Aanvang: 20.00 uur Mocht u geïnteresseerd zijn in onze verenging, dan bent u van harte welkom 23 mei tussen 18.30 en 20.00 uur tijdens onze inlooprepetities in “de Moespot” in Achterveld. Voor meer informatie: dws@achterveld.net www.dws.achterveld.net

Mail de redactie
Meld een correctie

Deel dit artikel via:
advertentie
advertentie